LOVEFiLM och Buzzador

Nu är jag igång igen! Varit en trög helg att ta sig igenom, men det börjar se bättre ut.

Idag har jag bråkat med LOVEFiLM om abonnemang hit och dit.
Jag testade LOVEFiLM åt Buzzador under en månads tid, sen fick man skicka in rapporter när man hade pratat med vänner/bekanta/familj om LOVEFiLM, samt en rapport i slutet av testperioden för att ge företaget tips och ideér. Den perioden var en månad, och skulle vara helt gratis med tanke på att vi faktiskt hjälpte LOVEFiLM.
Nu har dom skickat en faktura för en månad, för att jag inte har "avslutat mitt abonnemang i tid". Då lägger dom på ytterligare en månad. Grejen är den att jag är helt bombsäker på att jag har avslutat abonnemanget INNAN provperioden tog slut, enbart för att vara helt säker på att slippa extra månader. Jag skickade även tillbaka alla filmer (2 st) samma dag som jag gick in och avslutade kontot. Hur kan dom då kräva mig på en månads betalning? Jag har till och med uppskrivet i kalendern när jag avslutade tjänsten, jag skriver alltid upp datum för start och avslut på allt möjligt.

Nej, jag kände på mig det från början. Dum som jag var så trodde jag ju på att eftersom att Buzzador var inblandat så kunde det inte gå snett. Tyvärr visade det sig vara sant - LOVEFiLM är ett blufföretag utan dess like. Har pratat med fler buzzadorer som åkt på en faktura som dom inte har rätt att skicka ut. Eftersom att Buzzador lägger ut dessa kampanjer så måste jag nog säga att det är slut med att vara Buzzador nu. Två blufföretag som håller varandra om ryggen, kan det bli bättre?

Nej, åt helvete med både Buzzador och LOVEFiLM.

Kommentarer

Kommentar:

Alias:
Spara uppgifterna?

MSN: (publiceras ej)

Ditt hem på nätet:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0