clean this house, get that shit off the table

Nuu är vi igång här! Två glas cola, två koffein recip och en iordningställd spellista á la Spotify - Och vi är igång! Phuu... För intresserade så återfinns spellistan här.
Idag ska det städas, donas och fixas! Det har jag bestämt mig för. Här ska bli rent och fint, hallen ska få sin första möbel och Lilleman är på bättringsvägen. Det kan inte bli bättre! Eller jo, om jag slapp göra allt själv -.- Haha, men sånn tur har man inte. Har man skaffat sig en egen lägenhet så får man allt skylla sig själv.

Jag ska smått börja pula med Kontaktboxen tänkte jag, och sen kanske jag gör 2-3 extra för jag har redan två vänner som tycker att dom absoluuuut måste ha sånna också och det går inte för sig att köpa dom på nätet. Nej nej, så jag gör väl deras i samma veva som min. Lika bra det! (Måla dom får ni fan göra själva). Ska höra med Tawmi om det kan vara något för honom också...

Såhär ser min dag ut:

- Tillverka Kontaktboxen
- Städa i hall och lillhall
- Sätta upp Kontaktboxen
- Städa i vardagsrummet
- Vika torr tvätt och hänga upp blöt tvätt
- Städa sovrummet
- Städa köket
- Städa Lillemans rum
- Börja rivning av garderober i lillhallen


Sa jag förresten att till min hjälp har jag en sticksåg och en Lilleman? VARNING! Bör dock ej kombineras! ;)


Kommentarer
Postat av: Lilli

gör åt mig med...

2011-02-10 @ 17:21:38
URL: http://curiousmblogg.se
Postat av: Svarttusch

Svar Då låtsas jag nog rätt bra för jag är det något jag är dålig på är det trotsiga barn ;)

2011-02-21 @ 07:35:11
URL: http://svarttusch.blogg.se/

Kommentar:

Alias:
Spara uppgifterna?

MSN: (publiceras ej)

Ditt hem på nätet:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0