without boxes, borders or boundaries i built dreams.

Imorgon flyttar vi. På måndag ska vi till Förvaltaren och beställa en altan, en kyl och en frys. "Valfritt lägenhetsunderhåll", ja en altan är ju underhåll. Säkerligen. Men men. Det känns ganska motigt just nu. Ju mer man försöker desto mer är det att göra. Ju mer man fixar desto mer problem finns att lösa. Det tar aldrig slut.

Jag har lite småidéer om hur jag vill ha det i lägenheten. Hatthyllan och skohyllan behöver vi ju inte ta med oss t.ex. eftersom att jag inte ska ha det i nya lägenheten. Måla om ska det göras, behöver hjälp av pappa.. Jag är inte säker på hur man döljer en sånn äckligt röd röd under sandfärgat. Det kommer lysa igenom om jag gör det själv, och då är det bara fult. Så ja, hallen ska bli sandfärgad, med bårder i mörkare brunt och mocca. Sen får vi se vad det blir för färg på golvet, där ska jag iaf ha stenplattor. Köket funderar jag på att måla i plommonlila eller tapetsera en fondvägg i svart med silvermönster. Måla känns mer aktuellt.

Menmen, nu bestämde sig Lilleman för att gå upp. Hörs!

Kommentarer

Kommentar:

Alias:
Spara uppgifterna?

MSN: (publiceras ej)

Ditt hem på nätet:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0