sun shining doin it like this-a-way, 5 star doin it like everyday

Nu är det nära! Wooop! Klättrar ju fan på väggarna här!!! Ärligt talat, man måste nog snart börja klättra på väggarna när jag tänker efter... Det står fullt med kartonger överallt! Tur att Lilleman har roligare hemma nu än förut, nu har han ju en stor hinderbana över hela lägenheten och han verkligen älskar det! Han har också hittat små campingkrypin, under en ihoprullad matta, under en filt som ramlat ned på en stol... Ja ni fattar.

På lördag bär det av, då flyttar vi ÄN EN GÅNG! Ja jag vet! Jag skyller på mina föräldrar.. Nu tror jag att jag ska packa ner datorn, då blir det inte riktigt lika mycket aktivitet. Jag har ju en bärbar, men det är jobbdator och jag orkar oftast inte börja koppla in strömsladd och skit. Men nån gång ska jag väl klara av att uppdatera Facebook, bloggen och så vidare..

Nu ska jag få färdigt köket! Basta!

Kommentarer

Kommentar:

Alias:
Spara uppgifterna?

MSN: (publiceras ej)

Ditt hem på nätet:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0