Hej, jag är dum i huvudet!

Seriöst? Vem fan ringer till någon annan, VÄGRAR berätta vem det är som ringer, och frågar massa konstiga frågor? Jag blev paranoid där en stund och la på luren.

Jag har för övrigt alldeles för mycket på min to-göra-list idag.. Såhär ser den ut;

- Bädda rent åt mig, Micke och Thor
- Byta rum (Kanske till helgen, men det är massor att göra...)
- Städa ur Mickes rum
- Vika bort extrasängen
- Ta bort alla trasmattor från golvet i mitt rum (La ut dom så det täckte det kalla golvet under -20 graders perioden)
- Skriva inköpslista
- Planera kalas
- Köpa inbjudningskort
- Skicka inbjudningskort
- Handla
- Rensa ur garderoberna
- Köpa ytterkläder och mockasiner till Thors dagisdebut
- Ringa till Förvaltaren om lägenhetserbjudandet

Och ta hand om Thor samtidigt. Släng er i väggen, för här kommer mamman med eld i baken!

Kommentarer
Postat av: Baso

Lägenhetserbjudande`? SAY WHAT! Du ska då inte stanna där!

2010-03-25 @ 22:04:09
URL: http://www.baso.nu
Postat av: Svarttusch

Svar: Men det är ju det hela det här handlar om. Att lära sig vart man kan spara energi och hur man ska göra. T. ex genom att kanske koka upp vattnet till pastan i vattenkokare, eller att släcka lampor i rum man inte är i osv. Så vi är inga dåliga människor bara för att vi ser på TV eller vad vi gör ;-) Men till Peters stora glädje ska jag faktiskt stänga av datorerna :-D

2010-03-26 @ 11:18:01
URL: http://svarttusch.blogg.se/

Kommentar:

Alias:
Spara uppgifterna?

MSN: (publiceras ej)

Ditt hem på nätet:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0