Uppe kan variera..

Jag har märkt det, att bara för att någon är uppe betyder det inte att dom har alla hästarna i stallet ännu. Jag höll på att avlida när jag gick upp igår, gick runt i cirklar och tog typ en halvtimma innan Thor fick sin välling bara för att jag var vimsig. Idag gick det på 10 sek+den tiden micron slöar sig. Igår sov jag 9 timmar, idag har jag sovit runt 7.. Så jag tror att mitt snitt ska ligga runt 7 timmar per natt. Inte mer, inte mindre.

Igår var jag väldigt produktiv, Billy började fundera om jag hade något lurt på g.. Disken blev diskad, maten blev lagad, Thor blev lekt med massor, och Billy fick ligga i sängen till bortåt 16-tiden. Idag vaknade jag, Billy var borta och Thor ville leka, inte mysa - LEKA!! Herregud den energin, han måste ju seriöst ligga vaken i typ 30 minuter eller nått innan han väcker oss bara för att ha all energi som behövs för att få mamma och pappa att önska att han bara kunde sova liiiite till...

Nu ska jag vara social, älski har kommit hem.

Kommentarer

Kommentar:

Alias:
Spara uppgifterna?

MSN: (publiceras ej)

Ditt hem på nätet:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0