Stockholm

Jaha, nu är vi här. Flyttade och uppackade (typ) på nya vistelseorten. Tänk att Försäkringskassan har sånn makt att dom till och med kan separera familjer, och tänk att dom hellre väljer det än kommer på en lösning. Dom har säkert nån tavla i lunchrummet med en tävling om hur många familjers liv dom lyckas göra till ett helvette. Första priset lär ju vara bra, för dom försöker ju på alla sätt dom kan.

Här blir jag fast i minst ett halvår, men sen gäller det att få heltidsjobb för att kunna åka tillbaka till Karlstad.. Så jag får väll hoppa på en usk-utbildning och ta körkort, för jag TÄNKER INTE bo på annan ort än Billy.

Det här är fan så jävla orättvist som det kan bli.. HATA FÖRSKINGRINGSKASSAN!

Värst är ju att jag redan saknar Billy.. Det var så jävla kallt igår när jag gick och la mig, usch och fy. Det är fortfarande kallt. Förvaltaren ska få ta emot min ilska imorgon, dom får komma hit och fixa 6-7 plusgrader till i lägenheten. Hur dom gör det bryr jag mig inte om, för fryser jag när jag går och lägger mig kommer jag inte att klara av att bo utan Billy länge.

Snart ska jag väll iväg och handla, väntar bara på att Thor ska vakna..


Kommentarer
Postat av: Mammamuu

Ja..det är minst sagt fördjävligt, men det är inte FK:s fel. Det är regeringens fel alltihop och det är det man måste ändra på för att få annat regelverk för FK.

2010-01-10 @ 17:39:00
URL: http://www.mammamuu-carola.blogspot.com

Kommentar:

Alias:
Spara uppgifterna?

MSN: (publiceras ej)

Ditt hem på nätet:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0