Sömn = Överskattat?

Ja, gissa vem som ska få sovmorgon om 5 veckor? Och varannan helg efter det? JAG! Det har jag bestämt, basta.


Igår gick han och lade sig vid 22-tiden, sent! Ugha.. Vaknade vid midnatt, mardrömmar -.- Vaknade kl. 03 - kiss, kiss och mera kiss! Bara att byta allt i sängen och på Lilleman. Sen försöka få honom att sova igen. Sen vaknade JAG när mamma började rusta här hemma och skulle iväg till jobbet - klockan FEM! Somnade om strax efter 6 och vips så var klockan fem i sju och då skulle vi visst upp och Lilleman ville ha välling. GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Värsta är att jag verkligen kollat klockan för att få något hum om när han vaknar som lättast och sen varför, för det har inte varit en enda natt då han sovit från 21-10. Som han brukade göra. Okej om han ville ha andra sovtider och bara sover 21-08 eller nått, men det är lite mer off än så. Så det måste vara något fel. Tror mycket beror på sängen också, han tycker inte om den. Och han får inte plats i min 90 säng heller, så nya sängar till mig och Lilleman måste prioriteras! Måste ha en som är bred nog så att vi båda får plats och sova. Jag tar upp ganska mycket plats när jag sover ja.

Idag ska jag försöka jobba så mycket som bara går, fått asmycket att göra på senaste dagarna. Men då måste mamma ge mig en kod först så jag kommer åt plattformen, annars kan jag inte göra ett skit.

Last note: VILL HA SOMMAR!

Kommentarer
Postat av: Anna Johansson

Han är ju inte hemma längre, så de är nog inte så konstigt om han reagerar med dålig sömn. Hoppas han vänjer sig snart :)

2010-01-14 @ 09:36:03
URL: http://annaelisabethjohansson.blogg.se/
Postat av: Svarttusch

Nu ställer jag väl en dum fråga men det får du stå ut med :-P Testat andra blöjor? Om dom läcker två gånger på 24 timmar måste ju något vara fel? Charlie får köra med två olika sorter :-P Pampers active fit på dagen och pampers baby dry på natten :-P

2010-01-14 @ 11:21:56
URL: http://svarttusch.blogg.se/
Postat av: Troll

Du tar upp ganska mycket plats? Funderat på att banta?

2010-01-21 @ 19:56:44

Kommentar:

Alias:
Spara uppgifterna?

MSN: (publiceras ej)

Ditt hem på nätet:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0