Lääängtar...

Ja, nu är det ju så att jag faktiskt längtar tills nästa lön.. Innan denna ens har kommit :) För då får jag åka till älskling, eller älskling kanske i värsta fall hamnar i Stockholm igen. Vi får se när nya lokalen ska startas upp, förhoppningsvis inte i början av mars.

Lilleman sover och jag blev precis avbruten av att mamma tömde ut 2kg tvättmedel på golvet i hallen. Skoj! Och Danne har dammsugaren...

Idétorka? Se vilken skillnad på inlägg där man har något att framföra och inlägg där man bara inte har något bättre för sig.

Kommande vecka kommer att bli hektisk; massor att göra på kontoret, möte på Vuxenutbildningen (Ja, varför inte plugga samtidigt som man jobbar heltid? Jag har faktiskt tråkigt emellanåt.) och för att toppa detta så bestämmer sig mamma för att vara borta från kontoret två dagar. "Så då blir du själv här, då får du ju mycket mer gjort". NEJ! Det får jag INTE! För då får jag agera växel - svara i telefonerna och hoppas på att inte alla ringer samtidigt.

Jag måste för övrigt ha en dator här, denna suger. Jag kan numera inte jobba på den ens, så dålig är den. Det är ett mirakel att jag ens kommer in på blogg.se. Ska kolla på det, för kan jag inte jobba hemifrån så blir jag arg, eller mest ledsen, men arg.

Nu ska jag ta och se varför min särbo inte svarar i telefonen.

Kommentarer

Kommentar:

Alias:
Spara uppgifterna?

MSN: (publiceras ej)

Ditt hem på nätet:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0