Jobbigt, jobbigt, mysigt...

Den här senaste veckan har varit kaotisk.. Lilleman har inte ätit, sovit alldeles för mycket, varit överdrivet klängig (läs hängt i byxbenen när man försökt gå ifrån en stund). Han har naturligtvis varit magsjuk... Vi fick åka till Astrid Lindgrens barnakut i söndags, där sa dom att det var vinterkräksjukan. Sen utan att ens undersöka honom så tänkte dom skicka hem oss! Tycker jag var lite skumt, så jag sa att vinterkräksjukan är en magsjuka som är över på högst 48 timmar och han är inne på sitt 7e dygn nu. Fortfarande - "vätskeersättning, du kan inte göra något annat"... Nää, men du kan! Jag vill träffa en annan läkare. Så det fick jag ju, och där konstaterade dom att det var en magsjuka, ja. Vinterkräksjuka? Nej! Han fick dropp med vätska och övervakades en stund efter det. Tror ni inte att han blev dålig igen i tisdags då? Åhhhh!! Tar aldrig slut! Men nu börjar det gå tillbaka. Och han börjar få aptit igen.

 

Han har förresten även börjat krypa! Fast på sitt eget lilla vis... Och han har blivit en jävel på att backa, det tar 4 sek att ta sig från ena väggen till andra i vardagsrummet nu.. Rockstar-poäng till honom!

En bild på alla <3 dags presenten från Billy är efterfrågad och jag ska ta itu med det... Men eftersom att jag inte kan föra över mina mobilbilder så får jag ta det med webbcamen.. Suck!

På torsdag så åker jag och Thor till Pappa! Wiie! Thor kommer bli så lycklig när han får träffa pappa igen, det blev han sist i alla fall! Och jag vet en som kommer att mysa järnet när Lilleman sover... JAG!!

Här kommer en video till dig älski, eftersom att du hittade en som passade så fint åt oss.. Den här har jag på repeat på Spotify!

 

 


Kommentarer
Postat av: Billy

Saknar dig Lillahjärtat blir mycke bus och mys när ni kommer hem :D



Älskar er

2010-02-26 @ 13:14:44
URL: http://dirgustafsson.blogg.se/

Kommentar:

Alias:
Spara uppgifterna?

MSN: (publiceras ej)

Ditt hem på nätet:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0