Sjuklingen och Kakburkar

Hopp hopp, nu är vi hemma från Willys och Lilleman gick och la sig för typ 2 timmar sen. Trött var han, hoppas han kan sova tills det är dags för medicinen imorgonbitti!

Han har ju varit sjuk sedan typ en månad tillbaka, men läkarna har sagt att det beror på luftfuktigheten och att det släpper så fort det kommer in torrare luft. Nu tröttnade jag igår då han inte sov någonting natten till igår på grund av hostan. Så då for hela familjen till Danderyds barnakut, tack gode gud för det. Slippa Astrid Lindgrens är guld värt. Jag tror vi var där totalt 40 minuter från att vi kom in genom dörren tills vi var utanför med recept i handen, det är snabbt jobbat det! På en AKUT-mottagning! Det är fan 100 gånger bättre än i lilla Karlstad lixom! Det var vi och 2 barn till på hela mottagningen.. Så nu går han på Amimox och kuren varar en vecka, sen ska han vila i en vecka efter det. Så hemma från dagis - 2 veckor! GAH! Jaja, bara göra det bästa av situationen.

Vi var till Willys idag för att köpa lite kakor till min nya kakburk. Mycket kakor blev det! Men kakburken är stor, så det går nog! :P

Nu ska jag iväg och mysa med sambo. Tchüß!

Kommentarer
Postat av: Baso

Du är en ond människa! JAg hoppas du går dit och filmar hela kalaset!

2010-08-18 @ 08:37:08
URL: http://www.baso.nu

Kommentar:

Alias:
Spara uppgifterna?

MSN: (publiceras ej)

Ditt hem på nätet:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0