Lugna hemmakvällar

Ja, vet inte riktigt vad jag ska skriva. Har hänt lite på sistonde, men det är inget som jag tänker gå in på här i bloggen. Igår slängde jag ihop en köttfärspaj, gottigott! Aldrig gjort den själv, bara tittat på när mamma eller pappa har gjort. Den blev lyckad enligt mig och sällskapet klagade då inte. Köpt en lite större pajform, men allt gick åt ändå :) Peter fick visserligen sista biten som matlåda.

Inatt går Billy på första nattpasset för denna vecka, och det känns väll precis lika kul som vanligt. Men man får ju tänka på att vi får mycket mer tid för varandra under dagarna istället och då är det värt.

På torsdag är det två veckor kvar tills vi åker till Stockholm, det ska bli kul. Skönt att få träffa vänner och familj igen, har inte träffat någon sen i januari och då var det pappa som var här. Sist jag var i Stockholm var i slutet av oktober, det är nästan ett halvår sen. Sjukt.

Nu ska jag väll fixa lunch och sen gå ned till lekplatsen med Fröken Tindra, jag får sitta på bänken och hon får springa runt och leka av sig. Passar mig alldeles utmärkt. Billy fixar förhoppningsvis färdigt här hemma under tiden.

Ciaao

Kommentarer
Postat av: Svarttusch

Den sista pajbiten åt jag dock när vi kom hem för jag hade megaont i magen pga hunger när vi kom hem :-P Lika gott micrad :-D

2009-03-01 @ 19:11:19
URL: http://svarttusch.blogg.se/

Kommentar:

Alias:
Spara uppgifterna?

MSN: (publiceras ej)

Ditt hem på nätet:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0