Jag röstar för min son

Vem röstar du för? Dig själv? Ditt barn? Dina medmänniskor?

Rösta för vem du vill, sålänge du gör det. Vet du inte vem du vill rösta på? Rösta blankt.
Hoppas att alla var iväg och röstade idag, skiter i folk som säger att man ändå inte räknas. Alla är med och påverkar - framtiden, Sverige, Europa. Det är framtiden i Sverige och Europa jag hoppas på, för min sons skull. Han är bara åtta veckor och vet säkerligen inte hur han vill att framtiden ska se ut, han har ingen röst i frågan och ingenting att säga till om. Därför röstade jag, för att göra min sons röst hörd. Förhoppningsvis håller det hela vägen.

Annars har jag bara legat i sängen och soffan idag, ingenting konstruktivt alls förutom valet. Nu är det valvaka och mys i soffan som gäller. Inget mer, inget mindre. Behöver det inte vara heller, speciellt inte när man försöker förändra Europa på en dag ;)

Kommentarer
Postat av: Baso

Du skulle ju komma med min laddare !

2009-06-07 @ 23:37:13
URL: http://www.baso.nu
Postat av: Baso

Jag står för deras åsikter att ändra upphovsrättslagen med tanke på att dom inte vill ta bort den helt, bara balansera den på ett snyggt vis.

2009-06-08 @ 15:17:53
URL: http://www.baso.nu

Kommentar:

Alias:
Spara uppgifterna?

MSN: (publiceras ej)

Ditt hem på nätet:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0