Hipp hipp Hurraaa!

Imorgon fyller jag år! Det firades idag av min kära sambo. Jag fick 3 behåar som faktiskt PASSAR! Sen två par jeans och en gorgeous klänning! Bilder kommer upp inom ett dygn. Imorgon ska vi ta en familjemiddag ute på stan, med Tindra och Thor. Det ska bli spännande att se. Man har ju sett alla dom här "Nanny" programmen på tv där det har blivit totalt kaos såfort föräldrarna varit ute på stan, får hoppas att det inte blir så imorgon. För imorgon är det en speciell dag, det är min födelsedag och det händer inte varenda dag! :P Ikväll blir det pannkakor och mys i soffan förhoppningsvis. Nu ska jag kika lite på vad som helst förutom min blogg..

Älskar dig Herr Gustafsson!

Kommentarer
Postat av: Marie

Grattis på födelsedagen :)

2009-07-25 @ 19:47:43

Kommentar:

Alias:
Spara uppgifterna?

MSN: (publiceras ej)

Ditt hem på nätet:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0