Uppdatering

Var ett tag sen jag skrev här sist, kanske dags att uppdatera.

Skolan har dragit igång i måndags, så nu är det plugg som gäller. Vi har köpt biljetter till Stockholm, så dit åker jag, Billy och Tindra den 19e mars. Billy har fixat biljetter till Färjestad-Luleå, så vi ska på hockey den 29e. Nu på lördag är det dags att åka på barnvagnsjakt, fick med mig Malin så nu har jag sällskap av henne och Billy får sällskap av Peter.

Funderar på att antingen ligga här och ta det lugnt resten av kvällen, eller att åka till Bergvik efter Unga Mödrar och handla lite. Saknar min älskling och längtar efter bebis. Jason har verkligen satt igång med sparkarna nu, det är inte bara jag som känner dom längre.

Nu ska jag se färdigt på Las Vegas och sen Unga Mödrar. Thudilouu!

Kommentarer
Postat av: Svarttusch

haha jag vill också bara sitta och slappa :D Som tur var ville peter inte ha mat idag han ville ha varma mackor i toastjärnet så jag slapp laga mat, mer än makaroner till mig :D

2009-01-14 @ 18:56:19
URL: http://www.metrobloggen.se/svarttusch

Kommentar:

Alias:
Spara uppgifterna?

MSN: (publiceras ej)

Ditt hem på nätet:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0