Seriously...

Nu blir jag nästan arg, eller ja. Arg är jag, men inte så himla mycket som jag skulle kunna vara.
Jag berättade för pappa att vi skulle äta varma mackor idag till middag, lite fredagsmys sådär. Och så säger han "Hoppas du får behålla det bara", och jag som var lagomt självsäker för både mig och Jasons del sa ju att visst, självklart skulle det gå och herreguud vad gott det skulle bli eftersom att det var så längesen vi åt det.

Tror ni det gick eller?! NEJ! Jag skyller på pappa ^_^

Så, nu addar jag Varma ugnssmörgåsar till min lista, fyfan..

Kommentarer
Postat av: Svarttusch

Fast sen gick det ju bra :)

2009-01-10 @ 18:27:26
URL: http://www.metrobloggen.se/svarttusch

Kommentar:

Alias:
Spara uppgifterna?

MSN: (publiceras ej)

Ditt hem på nätet:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0