Det är så Underbart

Nu ska jag snart nanna, efter en hård dag i skolan. Lärt mig mycket och fått uppleva en kaotisk sammandrabbning mellan arga Norrmän och en stackars lärare under samhällskunskapen. Det var kul. Eller ja, kanske inte för henne som bara uttryckt sig fel, men för oss som vittnade händelsen.

Vagnen är klar, eller kanske ska jag säga vagnarna. Det fick bli två, eftersom att vi behöver en ligginsats eller lift till den sittvagnen vi köper. Då var det någon rolig filur som sålde sin liggvagn (Herqules Razor 3-spin), och samtidigt en sittinsats. Till detta säljer han också ett chassi från Herqules Razor 4, så nu har jag en med fyra däck, en med tre däck och kan ha ligginsats och sittinsats i båda efterom att dom går att flytta emellan. Helnöjd! I den fräcka färgen ljusblå-svart också, Jason och Pappa blir nog nöjda. Priset? Jadu, jag kan ju säga att dom två vagnarna får vi billigare än bara själva sittinsatsen och ena chassit från affären. SÅ NÖJD!

Imorgon ska vi till BM, Billy ska för första gången få höra hjärtljudet på Jason och jag ska ta massa prover för att se så allting är bra. Ska också göra upp en plan för när framtida besök ska ske, så slipper vi sitta och leta efter tider som passar efter varje besök. Blir lättare så, och man kan ha bättre framförhållning när det gäller schemakrockar. Tindra fick följa med också eftersom att Billy tog ut en pappadag imorgon, så dom ska leka hela eftermiddagen här själva medans jag och Malin går på stan och "oooar" över små, söta bebiskläder. Sen blir det hockey på kvällen, FBK - LHF på Löfbergs Arena. NAJS!

Kommentarer

Kommentar:

Alias:
Spara uppgifterna?

MSN: (publiceras ej)

Ditt hem på nätet:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0