Sovsällskap någon?

Ikväll förlorar jag mitt sovsällskap för veckan som kommer. Älsklingen börjar jobba natt ikväll och gör det sen varannan vecka. Det underlättar för honom att ha Tindra oftare och förhoppningsvis blir det lite mer pengar i budgeten.

I fredags var en kul kväll, kvartetten har fått dåliga vanor märkte jag då. Vi brukar sitta uppe till halv två-två när vi spelar kort eller brädspel, men i fredags så gjorde vi fan ingenting annat än att snacka och ändå blev det lika sent! Igår däremot åt vi hemmagjord pizza, asgott!, och spelade Vem Vill Bli Miljonär för att se om pojkarna blev smartare efter att vi ätit, och det blev dom! Billy kom för en gångs skull inte sist och förstaplatsen togs av Peter med så äckligt mycket som 640 000 kr i skillnad till min andra plats! Första gången någon vunnit med så pass mycket, och första gången någon av pojkarna kniper första platsen. Annars är det jag och Malin som dominerat. Men vi håller oss till att 1. om dom hade sagt "Var ligger världens högst belägna NAVIGERBARA sjö?" så hade vi vetat att det var gränsen mellan Peru och Bolivia, och om inte det funkar så 2. Lake Titicaca ligger visst på gränsen mellan USA och Kanada!! Lite roligt att det var sista chansen för oss att samla pengar och peta ner Peter från toppen, och alla åker ut på 3000 kronors frågan.. -.-

Idag kommer Rickardh hit och äter palt med mig! Och sen ska vi plugga, mycket lättare att sitta om man är två än om man är ensam.

Nu ska jag ta hål i papper och få in dom i pärmarna. Sen ska det nog bli ordning här hoppas jag.

Thudiloouu!

Kommentarer
Postat av: Svarttusch

Klaga inte, jag har varit utan sovsällskap i flera månader :P

2009-02-01 @ 18:19:15
URL: http://www.metrobloggen.se/svarttusch

Kommentar:

Alias:
Spara uppgifterna?

MSN: (publiceras ej)

Ditt hem på nätet:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0