Säkerhetsnät

Det känns skönt att veta att vad som än händer, så löser det sig. Det har jag fått veta ända sedan början av året. Hur mycket motgångar det än har varit så har jag kunnat vända mig till familjen, både den i Stockholm och den här i Karlstad. Jag har vänt mig till vänner för stöd och råd, och det har varit skönt. Det finns dom som man alltid kan lita på, sen finns det dom som vänder en ryggen såfort dom anar att man inte har samma möjligheter som tidigare.

På lördag är det Alla hjärtans dag förresten, var längesen man såg fram emot den dagen. Alla andra år har jag haft inställningen att det endast var ett komersiellt jippo som inte var värt att lägga tid eller energi på. Allt det ändras när man har någon speciell, älskad att dela dagen med :) Och nu har jag det, honom, den högst värderade personen i mitt liv, att dela den 14e februari med.

Var för övrigt precis ned till Statoil här på Våxnäs för att införskaffa lite mat, mötte Billy och tog en promenad ner dit. Köper maten och går upp, då är hans smörgås möglig. Alldeles luddig för att vara mer exakt. Sista förbrukningsdag - Idag! Det ska inte bli så mycket mögel på någonting som fortfarande ska kunna förtäras idag. Besvikelse, ja.. Nu ska jag knalla ner dit igen och byta ut den.

Thudiloouu

Kommentarer
Postat av: mammamuu

Ooooops! Här var det ett lyft!

2009-02-11 @ 18:21:13
URL: http://www.mammamuu-carola.blogspot.com

Kommentar:

Alias:
Spara uppgifterna?

MSN: (publiceras ej)

Ditt hem på nätet:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0