Midjemått?

Börjar störa mig lite på att jag inte kan ha jeans längre. Enda som funkar är en kjol jag har, eller mjukisbyxor. Det måste bli ändring på det här, måste köpa mammajeans :( Usch, tänkte vänta lite till så att man inte känner sig så överdrivet tjock hela tiden, men det går inte längre..

Billy är förövrigt hemma nu, han kom hem strax innan 6 imorse och sover sött i sängen nu. Själv ska man iväg till skolan, så det var bara att masa sig upp ur den varma sängen, få i sig lite frukost och sen klä sig. Nu sitter jag och väntar på att tiden ska gå, så att jag inte går ner för tidigt till busshållsplatsen och får stå där i en kvart och frysa. Jag har ju trots allt bara leggings och kjol.. -.-

Pappa måste vara den smartaste mannen i världen, när han flyttade ihop med Riitta så blev det lite husgerråd som fick flytta hit. Bland annat så var det små vita djuptallrikar/skålar, och dom är tamigfan bäst att äta frukost-yoghurten i! Inte för mycket och inte för lite får det plats, utan sådär perfekt så att man kan ta fram en skål, fylla den och sen ställa in yoghurten igen!

Jaja nu börjar det dra ihop sig, ska röra mig nedåt mot busshållsplatsen.. Jävlar vad jobbiga mina måndagar är, har hela en lektion på 1,5 timma. Sen är dagen slut :) Visserligen ska jag förbi expeditionen idag också så..

Ha en treeevlig måndag!

Kommentarer
Postat av: Svarttusch

Det är så synd om dig :P Men jag känner igen det där med att kläder inte passar, men jag köpte ju mammabyxor redan i v. 13 tror jag :P

2009-02-16 @ 09:38:11
URL: http://svarttusch.blogg.se/
Postat av: Svarttusch

svar Vad ville du också?

2009-02-20 @ 16:16:54
URL: http://svarttusch.blogg.se/

Kommentar:

Alias:
Spara uppgifterna?

MSN: (publiceras ej)

Ditt hem på nätet:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0