Fredagen den 13e

Tindra sitter för tillfället och tittar på Landet för Längesedan, min favoritfilm som barn. Förutom en dag med alldeles för hög decibelnivå så har jag lyckats att överleva fredagen den 13e (peppar peppar ta i trä), och det utan att ha sönder något! Upptäckte dock att ett glas var sprucket, men det inträffade inte idag så det räknas inte!

Nu ska jag göra henne sällskap framför filmen och sen är det natti natt för damen. Själv ska jag försöka få undan det vi har gjort här idag :)

Thoudiloou!

Kommentarer
Postat av: Svarttusch

Åh landet för länge sedan! Lillefot :D älskade dem filmerna, fast jag tror jag var lite skumm :P Hade ettan och trean :P Inte tvåan :P Fast den är ju lite sorglig eftersom han försvinner från sin mamma och morföräldrar är det va? Men hittar han tillbaka till dem sen eller hur blir det?

2009-02-14 @ 09:53:08
URL: http://svarttusch.blogg.se/

Kommentar:

Alias:
Spara uppgifterna?

MSN: (publiceras ej)

Ditt hem på nätet:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0