Babygrejer

Jag kom på en sak när jag pratade med Malin här för en stund sen. Om det blir till att föda innan den 23e maj (då Billy kommer till Stockholm) så måste värkarna sätta igång mellan 05.00 och 19.00 för att Billy ska hinna med första/sista tåget från Karlstad. Bäst är om dom sätter igång 05.00, han tar tåget 06.00 och är framme i Stockholm 2,5 timma senare. Eller bäst är väll om jag inte föder för tidigt, för han kommer ju ändå 3 dagar innan BF. Får se till att hålla mig i sängen och inte gå i trappor innan han kommer dit.

Tog en promenad tillsammans med Billy till Shell på Våxnäs tidigare ikväll, det var skönt. Mest roligt var det, för att vi hämtade ut paketet med babykläder :)
Nu känns det verkligen som att det är på G, bara 16 veckor kvar, varav dom 6 sista kommer spenderas här hemma med att göra iordning i barnens rum, packa resväska, ta vara på sista "ensamtiden" med Billy och sen vara i Stockholm.
La upp mina tre favoritplagg för tillfället, sjukt söta. Och små! Här är dom i alla fall:





(För övrigt så döptes 312 barn till Neo fr.o.m. September 2008-Januari 2009, sug på den du!)

Kommentarer
Postat av: Mammamuu

Fördelen och nackdelen med att vara förstföderska är att man för det mesta går över tiden-förutsatt att tidplanen stämmer!

Visst är det mysigt med små babykläder!?! Det finns ju så mycket att välja på. Trist bara att de växer ur allt så fort. Jag har aldrig haft mindre st. än 60. 80 och 90 kan de ha rätt länge,så man kan lägga mer krut (och pengar) på de plaggen.

2009-02-06 @ 08:40:50
URL: http://www.mammamuu-carola.blogspot.com

Kommentar:

Alias:
Spara uppgifterna?

MSN: (publiceras ej)

Ditt hem på nätet:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0