Zleeep!

Nu har jag fått en efterlängtad sovmorgon! Det var såå skönt att inte ha "måste gå upp" tänket! Sen att sambon började springa därinne sista timman är ju en annan sak... :P

Shitt vad mycket snö det har kommit. Nu är det pulkatime, så vi får väll se om det hittas någon i myllret av folk under mellandagsrean. Sen måste man ju leta efter barnstol också. Fy och usch. Malin letar ju också ny bilbarnstol, så jag försöker snika lite på henne och vad hon hittar för information. Problemet är bara att jag hittade ett test gjort av testfakta där några stolar bröts på mitten, några hade gjort barnen hjärndöda och några till och med LOSSNADE från sätet! HELT SJUKT! Den enda som "klarade" testet var BeSafe iZi kid. Den var klart bäst. Men sen är ju de som använt den ett bra tag inte riktigt så nöjda med den. Får väll se vad det blir för något, babyskyddet ska ju vara tillbaka inom 3 veckor. Suck..

Nu ska jag ut och titta på snön/röka. Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Baso

Jag måste också ha en pulka men har inte råd så..

2009-12-26 @ 16:03:52
URL: http://www.baso.nu

Kommentar:

Alias:
Spara uppgifterna?

MSN: (publiceras ej)

Ditt hem på nätet:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0