Storhandling och Barnens Hus!

Hopp, nu har man storhandlat! 1900 kr gick det på och jag vet seriöst inte vars jag ska göra av allt! Prisa Willys!
Inget godis blev det heller.. Men grädde, ifall att älskipälski skulle få för sig att göra pannkakor till mig idag :D Annars får väll jag göra det, men då blir dom deformerade och det vet han om.

Sen bar det av till Rusta, köpte en julklapp till Neo där. Den var tyff! Och jag bryr mig inte om vad pappa Nordin säger, han ska ha den i sitt rum!

Barnens Hus blev det också, för Peter och Malin skulle köpa en bilbarnstol. Den ska jag också ha! Försäljaren berättade och visade för ett annat par hur den fungerade och hur den var överlägsen alla andra stolar på marknaden, jag blev såld. Tack för det. Fast dom köpte en röd, jag vill ha en prickig :D Kostar "bara" 2999 på bilia :)

Nu blir det att plocka upp allt man handlat och sen kanske gå ut i snön med Thor så att han får gunga lite, men i den här takten lär man ju få skotta fram gungorna först -.-

Ciao!

Kommentarer

Kommentar:

Alias:
Spara uppgifterna?

MSN: (publiceras ej)

Ditt hem på nätet:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0