Musiic!

Satt och lyssnade på VNV här för ett tag sen.. Älskar texten där;

And I'm not the only one who thinks we're trying to say
To the heavens and all who hear us; Behold all we have made!
We bring destruction, we bring war without an end
and then we live in hope that tomorrow never comes
We conquer Paradise just to burn it to the ground,
And we build a future to honour pasts we've left behind

So truee...

VNV Nation är för övrigt bästa konserten jag varit på hittills i mitt liv. Tror nog att den kommer ligga i topp väldigt länge. Fast iofs var Rammstein väääldigt bra också, men det hade nog inte varit lika bra som VNV Nation om det hade varit i Sverige.

Julen närmar sig, mindre än en vecka kvar. Lite halvstressad men ändå inte, klapparna är inslagna och ligger under granen. Julmaten är inhandlad och ska bara göras iordning på onsdagen, bara lite korv kvar att inhandla - kallskuret alltså. Tommy, Anna och Herr Lukas ska vara med oss på julafton, blir mys det. Skönt också att kunna dela upp inköpslistan och ansvaret för maten :) Anna skulle prompt ha Janssons, så det fick ju hon ordna då :P

Det är sjuukt tråkigt att bara gå hemma hela dagarna! Jag VILL JOBBA! Fyfan för detta... Jag har det perfektaste, underbaraste, bästaste jobbet för mig i Stockholm och jag kan inte jobba. Inte här, och inte åka dit - för det tjänar vi bara 2000 kr i månaden på. Och min mentala hälsa också, men då får ju Thor vara 2 veckor i Stockholm varje månad. Nej nej.

Om ni nu undrar varför jag skriver blogg (Kors i taket, flyger grisar?, har hon slagit sig i huvudet? - så nu har vi klarat av det.) så är det för att jag sitter uppe för sjätte natten i rad och kan inte sova. Dessutom har jag känt mig full och bakis på samma gång i två dagar nu, funderar på om jag blir nykter om jag dricker alkohol kanske? Nä..

Nu ska jag väll tacka för att ni orkat såhär långt, har ni inte gjort det så fuck off!

Thoudiloouuu!

(Billy hälsar att jag älskar honom)

Kommentarer
Postat av: Baso

Konstigt att du itne kan sova när du sover på dagarna

2009-12-19 @ 08:16:22
URL: http://www.baso.nu

Kommentar:

Alias:
Spara uppgifterna?

MSN: (publiceras ej)

Ditt hem på nätet:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0