Min alltid älskade son

Han är verkligen underbar! Även fast han har varit grinig och jag bara har tänkt "Nu orkar jag inte mer.." så har han slutat och tittat på mig. Då får man tillbaka orken till rond 2-321.. Visade sig vara en tand som visat sig! Inte konstigt att han är gnällig och kinkig då! Så i med alvedon, sussa och sen fick jag tillbaka min älsklingsunge - strålande som solen! När alvedonen tappade effekt så blev det bad, välling och mys. Sen slocknade han igen. Så nu sover han, hoppas det blir bättre för honom imorgon. Tycker så synd om honom när det är som det var idag, tog närmare 2 timmar innan jag visste vad problemet var. Tänkte inte alls på tänderna eftersom att jag passade på att kolla det igår när jag borstade tänderna på honom. Så när pappa kom hem så kände han lite, och där var den! Lite på sidan, uppe. Nu blir han livsfarlig säkert, kommer inte våga ha några fingrar i närheten av honom :)

Jag och Billy har legat och tittat på alla tre filmerna i Sagan om Ringen-triologin, en per dag. Reklamerna är sjukt störande då det är en 3-timmarsfilm varje kväll och reklamen är på 1 timma per film. Och inte slå ihop den för att man ska få en riktigt lång bensträckare, nej nej.. Sprid ut den så att det blir reklam var 10-15 minut! SUCK på 6an.

Nu funderar jag på vad jag vill ha mest, en kamera för att dokumentera allting som händer. Eller en skrivare för att slippa vänta på att alla skickar hem blanketter till en. Skrivare är alltid ett plus i ett hushåll, och billigare än en kamera. Men en kamera - tänk att slippa springa efter mobilen, låsa upp den, försöka hitta fokus, slänga på blixt och sen vänta 10 sek innan den tar kortet... Bara för att få ett mycket sämre kort än vad man hade fått om man gjort samma sak med en kamera. Plus att jag inte hittar min sladd till mobilen så att jag kan ladda över bilderna :P

Nu blir det nattcigg och sen sängen!
Nattis!

Kommentarer
Postat av: Billy

Älskar dig med ;P...Gillar inte reklamen ja heller för då vaknar jävulen i dig . och det var många jävlar under pausen haha

2009-12-26 @ 01:15:27

Kommentar:

Alias:
Spara uppgifterna?

MSN: (publiceras ej)

Ditt hem på nätet:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0