Iiih-aaai-iiiih-aaai-oooh!

Så låter den traktorn som gått på högvarv i Thors hörna ända sen han vaknade imorse. Den andra låter "The wheels of the buss goes round and round..." - ja ni fattar. Batterifria leksaker på önskelistan till födelsedag och nästa jul!

Lägenheten ser förjävlig ut, jag funderar seriöst på att bara släcka, ta med Thor och gå ut i lekparken. Fast det är nollgradigt och snöar. Jag menar, klär man bara på honom så är det ju bara jag som blir sjuk. Nu sitter han på golvet med sitt bultbräde och bankar, tror inte grannarna är allt för förtjusta :P

Billy och Tindra är på bio, Alvin och gänget skulle dom se och så fick det bli. Det var min julklapp till dom, lite ensamtid med varandra, utan lillebror och mig. Så två biobiljetter, pengar till McDonalds och ett biokort laddat med godispengar. Hoppas det blev bra :)

Jag lär ju inte få min julklapp idag heller -.- Billy sa att han skulle köpa toapapper och snus, inget man ger bort i julklapp.. Granen ska ner idag dock! Den stör mig, för att Thor åker dit såfort han hamnar i gåstolen. Nu när julklapparna är borta så är det inget som hejdar honom från att ramma den.

Vet ni vad jag önskar mig mer än allt annat? En kamera! Ingen flashig sådär, bara det går att ta BRA bilder och MÅNGA bilder! Jag kände det igår och jag känner det nu också, hoppas att Tommy fick några bra bilder med sin kamera. Och att det togs kort på det viktigaste - barnen, julgranen och glädjen :)

Nu ska jag äta lite frukost - nej jag har inte hunnit det för Thor har vägrat sova den timman han brukar på förmiddagen och han gnäller såfort jag går. Så det får bli enarmat idag.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Baso

Anna har lagt upp några bilder på sin blogg: http://annaelisabethjohansson.blogg.se :)

2009-12-25 @ 14:51:49
URL: http://www.baso.nu

Kommentar:

Alias:
Spara uppgifterna?

MSN: (publiceras ej)

Ditt hem på nätet:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0