Freedom!

Tänker på den dära "Freeeedom, freeeeedom - FREEDOM!!", ser mig själv stå där och sjunga det. Det är alltså så att Billy har åkt iväg med Jimmy för att hjälpa till lite, imorgon ska han iväg till Skoghall och hjälpa Anna P att flytta. Frihet, fritid eller bara fri? Det behövs! Man KAN inte umgås 24/7 året om. Vilket det har känts som ända sen vi flyttade tillbaka.

Jag vill desperat ha en bilbarnstol, nu. Men jag vill hellre att Billy tar körkortet, nu. Hopp hopp hopp! Få saker att hända och tiden att gå!


Nu ska jag ha kvällsmys med min son om 10 minuter, sen blir det natten för honom medans jag fortsätter att titta på Bones :D

Kommentarer
Postat av: Svarttusch

men ska billy till skoghall kan ju du också komma hit :-)

2009-12-27 @ 21:12:12
URL: http://svarttusch.blogg.se/

Kommentar:

Alias:
Spara uppgifterna?

MSN: (publiceras ej)

Ditt hem på nätet:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0