Usch och fy

Nu har jag verkligen tappat lusten till typ allt. Så trött på att vara sjuk, så trött på att gå hemma hela dagarna, så trött på att ha ont, så trött på att inte ha ork.. Vilken fin kombination av sjukdomstillstånd har jag åkt på nu då? Jo, en lindrig magsjuka, förkylning och hosta, feber samt urinvägsinfektionen som vägrar ge med sig. Har inte ens haft ork till att trakassera min sambo på jobbet idag, då är det illa.

Till råga på det så ser det ut som att FBK tar hem guldet ikväll, visserligen borde jag vara nöjd eftersom att jag bor i Karlstad och det antagligen blir något kul på torget när dom vinner. Men HV71 har ändå varit ett favoritlag när det gäller slutspel. Och att dom bara plockar 1 match i finalen, det är skam.

Nu ska jag återgå till mitt a-filsätande och sen kanske ta mig ork till att ringa sambon igen.

Kommentarer
Postat av: mammamuu

Läste att ni har blivit föräldrar i ett nafs. Det måste vara omtumlande och oroligt blandat med alla andra känslor.

Jag önskar er varmt lycka till och hoppas allt går bra! Grattis!

2009-04-13 @ 14:56:46
URL: http://www.mammamuu-carola.blogspot.com

Kommentar:

Alias:
Spara uppgifterna?

MSN: (publiceras ej)

Ditt hem på nätet:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0