Fixar-dag idag

Idag har jag bestämt mig för att få klart lite grejer här. Känns skönt att ha saker gjorda innan avfärd till Stockholm utan att behöva stressa med det sista dagarna, i och för sig är det.. *räknar* 29 dagar tills jag åker, men det är mycket som ska fixas. Igår var Peter och Malin här och räddade min sovrumsvägg från att demoleras totalt, två hål i väggen = två vägglampor uppe = överlyckliga jag.

Måndag 8,5 av 18 klara
Tisdag
1 av 18 klar
  • Ringa familjerätten ang. fastställande av faderskap Onsdag kl. 11 ska vi vara där :)
  • Tvätten, mestadels från sovrummet antar jag 3 maskiner blev det, mer får inte plats att torka -.-
  • Ringa till försäkringskassan ang. moderskapsintyget Blanketter till förbannelse, NEJTACK!
  • Kolla upp tågbiljett, tid och pris 5/5 kl. 17.30 är jag framme i Stockholm
  • Ringa Mamamia och avboka tid, fått en annan barnmorska Do-diddelie-done
  • Varför luktar det korv i köket? Billy får undersöka det när han kommer hem.
  • Ringa Elgiganten och gnälla Neeheej?! Har det dragit ut på tiden LITE?! Buttwipes.
  • Synkronisera min och Billys kalendrar Tippex tippex och mera tippex.
  • Ta tag i sovrummet, få undan all skit och göra plats för spjälsäng
  • Planera lite vad som behövs inför Stockholmsresan
  • Rensa/Organisera stora garderoben
  • Rensa ur garderoberna i sovrummet
  • Ta tag i hur Tindras vårdnad blir under maj/juni
  • Skicka in två uppsatser till min lärare i samhällskunskap
  • Sätta mig in i vad som ska göras i Svenska B
  • Leta reda på Religionsuppgiften som är totalt borttappad
  • Skriva ned förlossningsplanen
  • Göra klart "BB-väskan"-listan

För övrigt
  • Få sambo att sätta sig in i resterande inköp
  • Få hit spjälsäng
  • Resterande inköp

Så ser min dag ut, och de tre under "för övrigt" får helt enkelt bli när det blir eftersom att det inte går att göra någonting åt just nu. Hoppas på att fröken Tindra är frisk och kry tills hon kommer, Billy har sett fram emot att kunna vara ute med henne lite under helgerna när hon är här. Och nu har han ju faktiskt långhelg, vilket innebär en massa lektid.

Kommentarer
Postat av: Baso

Haha "# Varför luktar det korv i köket?"

2009-04-06 @ 16:39:41
URL: http://www.baso.nu
Postat av: Lisa

det var ganska mkt måste jag säga^:)

2009-04-06 @ 18:04:37
URL: http://lisani.blogg.se/
Postat av: Lisa

jaa faktsikt=)

2009-04-06 @ 21:17:34
URL: http://lisani.blogg.se/

Kommentar:

Alias:
Spara uppgifterna?

MSN: (publiceras ej)

Ditt hem på nätet:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0