WTF

GOMORRON GOMORRON!

- Vars ska du?
- Jag ska gå upp!
- Wtf... *kollar klockan på mobilen* 07.21?! VAFAN!

2 timmar senare..

- GÅ UPP! GÅ UUUUPP!!!! GÅ UPP DÅ!!!
- Nej... vill inte.. Gå till pappa....
- GÅ UUUUPP!!!!
- Gah.... *drar upp täcket över huvudet*

2 minuter senare..

- GOMORRON GOOOOOMORRON!!
- Nej.. nej...
*Jag vet en skitbra idé! Jag och min dotter hoppar i sängen och slår Giia på rumpan tills hon går upp! Ja! Jättebra idé!*

Jag tyckte då inte det var en bra idé... Shitt, måste verkligen börja typ ge Billy sömntabletter i vattenglaset innan vi går och lägger oss.. Kanske han sover tills JAG känner för att gå upp. 09.35 gav jag upp, ja.. Jag gav upp, men seriöst. När en 2,5 åring kommer inhoppandes som en groda och skriker "SMÅ GRODORNA SMÅ GRODORNA", då finns det inte mycket annat att göra. Ska gå och lägga mig tidigt idag och sova tills JAG känner för att gå upp imorgon. Nu ska jag ut och ta morgonciggen och sen försöka smyga in i sovrummet utan att dom här två märker det. Kan ju säga att Billy inte kommer få sova någonting alls nästa helg. Nejnej, och vägrar han, då tar jag till vattenmetoden. Ohyes, you heard me! I'm an evul bitch, and I intend to show it to the world.

Adieu

Kommentarer
Postat av: C h r i s t i n e -

Allt bra med dig denna söndag ?

2008-09-21 @ 12:36:54
URL: http://christiinek.blogg.se/
Postat av: C h r i s t i n e -

Okej :), jo de är bara bra här också

2008-09-21 @ 19:09:11
URL: http://christiinek.blogg.se/

Kommentar:

Alias:
Spara uppgifterna?

MSN: (publiceras ej)

Ditt hem på nätet:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0