Varm mjölk

Jag kommer ihåg när jag var liten och inte kunde sova. Då fick jag varm mjölk, jag vet inte varför men det funkade till och från. Nu är det såhär, att jag har inte vaknat väldigt tidigt. Nej, jag somnar väldigt sent. Jag håller på att värma mjölk i micron, önskar bara att jag hade honung att sätta i. Visserligen hatar jag smaken av honung, men det känns som att jag lätt står ut med det om det innebär att jag får sova.

Jaja, så varm mjölk blir det i alla fall. Jag har läst 107 sidor i Catwalk idag, eller ja.. Sen Billy åkte till jobbet för 5 timmar sen. Det är inte mycket, 21,4 sidor i timmen eller vad det nu blir. Huvudräkningen är icke på topp just nu. I och för sig har jag inte läst 5 timmar i streck, utan jag har kollat Blattefierad, sjukt kul, och sen har jag surfat lite. Camat med diverse vänner som beslöt sig för att hålla mig sällskap så gott det gick. Sista vännen kastade in handduken för ca. 2,5 timma sedan. Det var då Blattefierad blev ett alternativ. Nu är det någon som smäller i dörren... Hmm.. Och där blev mjölken klar!

Sådär.. Gott gotti gott gott! Ehm, nej.. Det var inte alls gott med varm mjölk. Usch å fy! Vem kom på nått sånt här förresten? Jaja, är man desperat så är man.

Jag går nog och lägger mig nu. Kan jag inte sova så ger jag upp, för då finns det seriöst ingenting som kommer att hjälpa mig. Förhoppningsvis kan jag somna nu, inte bli kissnödig alls, och vakna när Billy kommer hem från jobbet runt 11.30. För då ska jag berätta för honom att jag älskar honom, och har saknat honom, och bara vill vara med honom och ingen annan alls. Inte nu, inte sen, inte alls! Eller så kommer jag inte säga någonting av det där, eftersom att jag aldrig vågar säga sånt rakt ut. Då skriver jag hellre det här i bloggen, så får han läsa. Vill kunna säga sånt rakt ut. Fan!

Godnatt! Eller Godmorgon... Vafan säger man sig när man inte lägger sig på kvällen utan på morgonen och har förmiddag+eftermiddag framför sig att sova igenom? God förmiddagssömn? Eller bara god förmiddag? Kanske räcker med God Morgon? Usch, nu drar jag ut på det oundvikliga. Sömnen.. Jaja, natti... :(




Kommentarer

Kommentar:

Alias:
Spara uppgifterna?

MSN: (publiceras ej)

Ditt hem på nätet:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0