Update

Måste prata med pappa, allra viktigast nu. Sedan lägger jag upp ännu mer nyheter på bloggen.

Billy sa för första gången att han älskar mig, självklart kunde jag inte hålla glädjetårarna borta och det märkte han ju. Jaja, men jag bryr mig inte. Det är väldigt speciellt för mig när Han säger att han älskar mig, och det viktigaste är ju att jag känner varje dag att han menar det. Vi klarar det här tillsammans älskling, du och jag :)

Som det ser ut nu så blir det större lägenhet 1/12, men då åker vi på dubbel hyra i december också. Det kanske inte är världens roligaste, men jag tror att det är värt det i slutändan. Vi behöver ju större lägenhet nu när familjen är påväg att utökas. Två kissemissar ansluter sig till familjen i slutet av oktober (svar på mammamu's förfrågan om uppdatering på den fronten). Jag längtar redan efter dom! Det ska bli skönt att ha knattar att komma hem till när Billy jobbar, någon som kan hålla mig sällskap och ligga i sin ställning för att kika och vara nyfiken på vad jag gör.

Nu ska jag in och försöka ruska liv i världens underbaraste man, efter min pappa då, och sen ska jag sova. Imorgon jobbar jag ALLDELES för mycket. 3 pass på samma dag! Får se om jag är vid medvetande när jag kommer hem, i så fall uppdaterar jag bloggen. Kommer att sakna älskling så jävla mycket imorgon, för nu åker han om 40-45 minuter och sen ses vi inte förräns runt midnatt imorgon... nästan ett dygn! GAH!

Jaja, adieu!

Kommentarer
Postat av: mammamuu

Fattar att du längtar efter kissarna och du kommer bli sååå lycklig över dom. Det är ett sån´t bra sällskap att ha djur. Det är ju bra att ni ska ha 2, då har de ju varandra när ni är på jobb!

2008-09-26 @ 23:35:24
URL: http://mammamuu-carola.blogspot.com

Kommentar:

Alias:
Spara uppgifterna?

MSN: (publiceras ej)

Ditt hem på nätet:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0