Nya tag

Jaha, nu har man varit och tittat på en lägenhet. ROT-renoverad i kök och badrum, som kommer att vara färdigt ca. 2 veckor innan inflyttning. Men den är för liten, vi måste ha en trea annars får det vara. Så då ringde jag upp våran kontaktperson på KBAB, telefontid.. Sucks! Då skickade jag iväg ett mail och 2-3 minuter efter att jag skickat mailet ringde hon upp. Snacka servicemind! Det gillar jag, det betyder att dom är måna om sina kunder och hyresgäster.

Vi stod på andra plats när det gäller en trea på Gruvlyckan, så om vi får den så tar vi den. Annars står vi på första plats på den renoverade tvåan här på Bellevue. Jag vill ju gärna ta den om vi inte får trean, men jag börjar hålla med Billy. Det känns lite onödigt att ta en tvåa när vi vet att vi egentligen behöver större. Även om den är nyrenoverad, och fast det finns möjlighet att välja tapeter i köket och hallen.. och även om den var jättefräsch och fast dom har rivit och ska bygga större balkonger på hela huset... VARFÖR KUNDE DET INTE HA VARIT EN TREA?! GAH!


Jaja, nu är det städning som gäller. Så kanske jag blir trött och utmattad, och då kanske jag kan sova. Men jag är sugen på sourcream&onion chips. Känns som att jag kan sätta i mig en hel påse nu också, och jag borde få det tycker jag :( men men..


Skriver antagligen mer inatt, eftersom att jag tvivlar att denna natt kommer att skilja sig något från de andra nätterna. Men jag har ju laddat upp med film nu, så bara för att jag har något tidsfördriv inatt så kanske jag kan sova :D


På återskrivande, adieu!


Kommentarer
Postat av: Baso

Make up your own words!

2008-09-25 @ 01:10:45
URL: http://baso.blogg.se/
Postat av: mammamuu

Men...kisarna då? Har ni fått dom ännu? Berätta.

2008-09-25 @ 21:33:36
URL: http://mammamuu-carola.blogspot.com

Kommentar:

Alias:
Spara uppgifterna?

MSN: (publiceras ej)

Ditt hem på nätet:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0