Mardrömmar

Usch vad jag hatar dom! Det förstör hela natten! Och jag vet, jag vet.. Är inte tre år och vet att det bara är bilder skapade av hjärnan som behöver tömma cachen ibland. Men ändå. Hade en nu precis, jag som hade sett fram emot att sova hela natten. Vaknade alldeles kallsvettig när Billy vände sig i sängen och bara satte mig upp för att andas ut. Sen visste jag att jag absolut inte kunde somna om på ett tag, inte utan att väcka honom. Så då satte jag mig här istället, efter att ha samlat mycket mod till att sätta ned fötterna på golvet och halvspringa ut ur det mörka sovrummet.
Gud vad jag önskar att jag hade haft mod att väcka honom istället, då hade jag inte behövt sitta här alldeles ensam och leta efter någon som fortfarande är vaken. Till min förvåning är pappa fortfarande uppe, men jag antar att det är resfeber eftersom att han är tillbaka i sitt älskade Dublin. Hmm... borde sagt "peppar peppar" o tagit i bordet, för nu gick han och la sig...

Jaja, Vanne håller mig sällskap över sms och jag ska ut och röka. Kanske kan bygga upp modet att springa tillbaka in i sovrummet o glida ner i sängen på något smidigt sätt i den hastigheten. Så att jag inte väcker honom... Nu ska jag i alla fall ut och röka.




Kommentarer

Kommentar:

Alias:
Spara uppgifterna?

MSN: (publiceras ej)

Ditt hem på nätet:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0