Långt ifrån färdig.

Klockan är 01:45 och jag har känslan av att mitt bloggande börjar bli förlagt mitt i natten allt för ofta. Har suttit uppe nu och försökt pilla med detta. Sovit totalt runt fyra timmar sen 20.00 i torsdags. Det är inte bra, inte alls.
Känslan av att någonting inte är som det ska finns här också, jag sitter uppe och för första gången sen jag kom hit så vill jag inte gå och lägga mig, fast han är hemma.

Bloggen är långt ifrån färdig, men det känns som att någonting kommer att bli så himla fel om jag fortsätter nu. Får ta det efter jobbet istället.

Kanske måste gå och lägga mig ändå, fast jag inte vill? Eller ska jag bara sova här ute i vardagsrummet inatt..

Jaja, dags att lägga ner blogg.se för inatt. Tchüß





Du gjorde mig besviken idag. Känner mig mer ensam just nu än vad jag gjorde i Stockholm.

Kommentarer

Kommentar:

Alias:
Spara uppgifterna?

MSN: (publiceras ej)

Ditt hem på nätet:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0