Jobb, lönehelg och goda nyheter

Jobbat fredag och lördag, lönehelg. Det är pest och pina, men tiden går fort. Mycket gäster, mycket att göra, lite personal, övertid. Usch håhåjaja..

Dags att gå å lägga sig, såg fram emot att få mysa lite, spendera lite "ensamtid" med älsklingen eftersom att det inte har blivit så mycket sånt på sistonde. Men fel hade jag, han är trött och orkar inte vänta 5 minuter. Jaja, då sitter jag väll uppe tills jag känner för att gå å lägga mig istället, orkar inte om det ändå blir att lägga sig på sin kant och somna "själv".

Jaja, till dom goda nyheterna, dom som ska veta har fått reda på det nu. Ni andra får veta senare när B är redo för det. Hoppas bara att du finns där för mig genom allt detta, för just nu känns det som att det kommer bli rätt ensamt. Älskar dig.

Kommentarer
Postat av: mammamuu

Det låter som om du/ni är gravid!Får man säga "Grattis"? I så fall säger jag det! ;D

OM det är så tror jag det är bra om tänker igenom en gång till ifall ni verkligen ska ha 2 katter. Jag säger det bara därför att så många katter blir bortsålda, bortskänkta, avlivade eller bara övergivna p.g.a. bl.a. tillökning i familjen. Nu är det inte alls så att jag misstror er på något sätt-tro inte det, ni är kanske lika stor djurvän som jag och klarar av att ha både 4 barn och flera djur samtidigt utan att någon blir lidande. Det var bara tänkt som en extra funderare i all välmening!

2008-09-30 @ 17:24:37
URL: http://mammamuu-carola.blogspot.com

Kommentar:

Alias:
Spara uppgifterna?

MSN: (publiceras ej)

Ditt hem på nätet:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0