I dare you!

Utmaningen går ut på att fylla i fem egna svar på respektive område och sedan utmana tre stycken andra genom att skriva en kommentar i deras blogg!

Mina svar:


Fem platser där jag har bott:
1. Liikavaara (?)
2. Gällivare, Norrland
3. Södertälje, Stockholm (?)
4. Sundbyberg, Stockholm (?)
5. Knappstadsvägen, Karlstad

Fem jobb som jag har haft:
1. Restaurangbiträde - Burger King
2. Receptionist - Nielsen
3. Kodning och databaser - Nielsen
4. Utbildningsledare - Burger King
5. AL - MAX Hamburgare

Fem saker i min handväska:
1. Kort (Kreditkort, ID-kort, Klubbkort etc etc)
2. Nycklar
3. Smink
4. Servetter
5. Parfym

Fem saker i min frys:
1. Död ödla (?!?!)
2. Pommes frites
3. Grillkorv
4. Is
5. Hamburgare

Fem saker i min bil (min skrivbordslåda):
Jag har varken bil eller skrivbordslåda! Sorry Tommy!

Jag vill utmana:
Mattias
Pappa

Kommentarer
Postat av: Baso

För det första snodde du mitt inom parantesgrej med boendet, och för det andra får du välja någon annan än Zarah för henne har jag redan utmanat.

2008-09-23 @ 09:03:40
URL: http://baso.blogg.se/
Postat av: mammamuu

Både Liikavaara och Gällivare ligger i Norrbotten.

Norrland täcker väl Gävle och allt norröver,så det känns onödigt stort i en presentation där övriga orter preciceras med Stockholm. Var stolt över ditt ursprung!

2008-09-23 @ 21:51:41
URL: http://mammamuu-carola.blogspot.com
Postat av: mammamuu

Och mer precist stavas preciseras inte med 2 c.

;D

2008-09-23 @ 21:53:41
URL: http://mammamuu-carola.blogspot.com

Kommentar:

Alias:
Spara uppgifterna?

MSN: (publiceras ej)

Ditt hem på nätet:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0