Gamla inlägg

Eftersom att jag har flyttat min blogg till denna site så kommer dom gamla inläggen bli kvar på den gamla bloggen. Hade tänkt lägga över några av dom minnesvärda blogginläggen, men jag orkar ärligt talat inte. Så ni som vill veta vad som hänt fram tills idag får helt enkelt gå in där och titta. Gamla bloggen finns här.

Allting känns fortfarande rätt pissigt, men förhoppningsvis ser det ljusare ut när vi båda har mer energi. Men men...
Ser fram emot ikväll i alla fall, vill inte behöva böna och be.. Vill att du ska förstå, att du ska fatta varför jag vill det. Inte tro att det är för att jag vill ha uppmärksamhet, eller för att jag bara vill. Finns en anledning, och jag hoppas att du vet det.

Nu ska jag och fröken T försöka vila lite, hon ska på bio med pappa sin idag och se Mamma Mu och kråkan, och jag ska jobba stängning på gamla restaurangen.


Nattinatt!

Kommentarer

Kommentar:

Alias:
Spara uppgifterna?

MSN: (publiceras ej)

Ditt hem på nätet:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0