Spännande dag idag!

Nu är det såhär. Jag har klarat av liite mer på min lista, sparade dock halva tills idag. Nu sitter jag och funderar på om jag ska äta en arm eller ett ben till middag, eftersom att det är det enda som är inom räckhåll. Annars måste jag röra mig till köket och laga till någonting, och då försvinner sakta men säkert allt det goda på ben och armar försvinner. Och det är inge bra eftersom att jag kan behöva äta dom någongång när tiderna blir svårare. Nog med att äta armar och ben.

Listan, ja. Det gick inte så bra igår eftersom att jag höll på att kola av p.g.a. illamåendet. Kunde i princip inte röra mig mer än från höger sida till vänster sida utan att spy. Så här ser den ut just nu:

- Städa lägenheten
- Vika tvätten
- Diska
- Handla
- Betala räkningar
- Ultraljud
- Stargate Atlantis 18.00

- Middag

La till middag längst ner, så kanske jag får motivation till att laga någonting. Fläskfilé, gräddsås och pommes kanske. Undrar om Älskling vill smaka då. Hmm...
Jaja, nu lägger jag upp en bild från ultraljudet och sen får det vara bra.



Bebisen är tydligen den större vita fläcken i den stora svarta fläcken. Den lilla vita fläcken i den stora svarta fläcken vet jag inte riktigt vad det är. Någon som kan upplysa mig? Den är 15 mm lång och hjärtat slår som det ska! Wiie!

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Zarah

Moderkaka

2008-10-20 @ 23:00:16
Postat av: Anonym

Definitivt moderkakan, bra att den sitter så högt.

2008-10-29 @ 21:43:44
Postat av: Anonym

....sa mammamuu i hemlighet.

Du betade ju av rätt mkt på din "att-göra-lista"!Det mesta brukar ju ligga kvar till man gör det, så känn ingen stress. Om någon blir störd får väl någon ta tag i det själv!:)

Om du visste hur många dagar jag inte kan göra nå´t alls efter jobbet-och mitt tillstånd går inte över nå´nsin , utan blir bara värre. :(

2008-10-29 @ 21:48:26
URL: http://mammamuu-carola.blogspot.com

Kommentar:

Alias:
Spara uppgifterna?

MSN: (publiceras ej)

Ditt hem på nätet:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0