Mycket jobb, lite sömn och massa chärlek!

Ja, nu är det en sånn vecka där man jobbar mer och är ledig mindre. Känns rätt skönt, men visst tänker jag vila imorgon när jag är ledig. Samla krafter inför helgen. Efter helgen är det dags för Stockholm, ta en räd där och träffa familj och vänner. Hoppas på att träffa pappa och hans blivande sambo, träffa mamma och bröderna, tjejerna som är saknade. Tyvärr så blir det nog så att de flesta är bortresta, eftersom att deras vänner bor långt borta eller har höstlov och ska hitta på någonting. Men dom två tjejkompisarna som betyder mest är kvar i Stockholm och dom två ska jag träffa, no matter what. Sen har jag hört att barndomsvännen Linda är hemma över höstlovet, så förhoppningsvis kan vi styra upp en dejt.

Pratat väldigt mycket med Inaa senaste dagarna, och vi kom på en sak. Våra pojkvänner är inte sånna som köper blommor, varför inte? Jag menar, tänk vad en liten blomma då och då kan göra. Inte så att man behöver det för att känna sig älskad, men man blir så glad. Nästan lycklig, när killen överraskar en med en bukett. Inte på födelsedagen, eller årsdagen. Utan bara sådär. Är det bara innan förhållandet man kan förvänta sig sånt från killar? Eller är det bara vissa killar som tänker på sånt?

Jaja, barnmorskan blev det ingenting med idag. Mådde inte så bra när jag vaknade, så jag bestämde mig för att fråga om jag kunde få boka om tiden. Det fick jag, 3/11 ska jag dit istället, för jag är fortfarande "tidig" då tydligen. Hon ville hålla lite bättre koll på mig med tätare kontroller eftersom att vi har både diabetes och hjärt och kärl i släkten.

Massa chärlek? Okej, lite överdrivet kanske. Men det är så det känns. Jag vet att han älskar mig, och jag älskar honom! Tänker inte sumpa det här, trött på småtjaffset så det får det bli slut med. Acceptera mer och bråka mindre!

Nu ska jag äta mina fattiga riddare, som förövrigt inte är jättefattiga tydligen. Tommy fick en sked att äta med, för att han är lägre stående, men han snodde en gaffel ändå. Han tror att jag hugger Billy i benet med dom, men om han visste vad jag egentligen har gjort med just DEN gaffeln, så skulle han nog föredra skeden faktiskt. MOUAHHAHAH!

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Joo, tyvärr är det bara vissa killar som köper en kvast då och då och inte bara till födelsedag. Inte mkt att göra åt-vi är alla olika-romantik betyder och innebär olika saker och handlingar för oss alla. Huvudsaken man visar det på nå´t sätt-sitt eget-det blir också mer personligt då.

Det finns ju tragiskt nog också de som inte kan prata om känslor eller visa dem alltför överdrivet utan menar att de "säger väl till om det blir nå´n förändring i känslorna" ;D

2008-10-29 @ 21:39:38
URL: http://mammamuu-carola.blogspot.com

Kommentar:

Alias:
Spara uppgifterna?

MSN: (publiceras ej)

Ditt hem på nätet:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0