Ihk!

Nu undrar säkert många vad fan jag gör uppe halv sex på en lördagsmorgon, för som så många vet så är jag ingen morgonmänniska. D.v.s. om jag alltså har gått och lagt mig och sedan gått upp, men i mitt fall.. Så har jag varit vaken sedan kl. 09.00 fredagmorgon och jobbat från 16.30 tills 05.00. Jag kom hem för inte alls sålängesen. Till min förvåning var Älskling uppe, och när jag frågade lite chockat vad han gjorde uppe såhär sent/tidigt så svarade han urgulligt "Jag ville ju se så att min flickvän kom hem säkert". Sitta uppe hela natten bara för att se så att jag kommer hem, älskling! =D

För övrigt så fick vi inatt besök av ett killgäng som hade svensexa, varav mannen som skulle gifta sig var iförd en limegrön "Borat-tanga". Hade nog varit hysteriskt roligt om vi inte hade varit så sjukt trötta på fulla människor.

I torsdags var det inskrivning, massa frågor, fylla i journal, blodprov etc etc och såklart - du måste äta bättre! Jaja, jag vet.. Tackar tackar, skulle underlätta om jag faktiskt fick behålla någonting jag åt. Men nu senaste dagarna har det gått bättre, fått äta lite mindre men lite oftare och tagit lite frukt emellanåt. Så då har det gått bra. Älskling bjöd på mat påväg hem från BM, det uppskattades då jag inte hade nerver till att äta innan BM. Hon ringde senare för att berätta att mitt blodtryck var något lågt och att mitt blodsocker också var på gränsen till lågt, då sa jag att jag hade fått i mig mat när vi gick därifrån och att vi hade gått hela vägen hem, så då löste nog sig både det ena och det andra :) Känns skönt att ha Billy till sånna gånger då man verkligen inte vill gå själv, för jag är sådär att om det är något som är läskigt så skjuter jag gärna på det så långt som möjligt. Har jag honom med mig så känns det både mer tryggt och sen finns det ju ingen möjlighet att skjuta på det heller :)

Nu ska jag nog nanna, får skriva mer när jag vaknar om det är något jag missat. Kanske tar mig till Hufvudstaden i slutet av månaden också.

Natti natt!

P.S. Glöm inte att se Sverige - Portugal. Kan bli en rätt bra fight ;) D.S.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Puss o Kram

2008-10-11 @ 13:00:01
URL: http://starrider-johnny.blogspot.com/
Postat av: Linda

aww slutet av månaden hoppas det är under tiden då jag har lov då :O

2008-10-12 @ 04:07:28

Kommentar:

Alias:
Spara uppgifterna?

MSN: (publiceras ej)

Ditt hem på nätet:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0