Fullspäckad dag idag :)

Idag har jag mycket på min agenda, lite för mycket eftersom att BM sa att jag skulle ligga ner och vila.

- Städa lägenheten
- Vika tvätten
- Diska
- Handla
- Betala räkningar
- Ringa och boka tid för UL
- Stargate Atlantis 18.00

Såhär ser det ut, nu har jag under tiden jag skrev bloggen och precis innan hunnit med två av punkterna. Skönt!
Måste prata med fröken Zarah också, hon har ju liiite mer koll på saker och ting än vad jag har.

Förresten, KompisT är den mest underbetalda jäveln i hela Norden :P Han jobbar heltid, d.v.s. 8 timmar om dagen 5 dagar i veckan och har en timlön på ca. 2 kr och 50 öre! Haha! Stackars liten. Nääe nu måste jag börja ta tag i saker och ting om jag ska få någonting gjort. Älskling har för övrigt tagit hand om två saker till åt mig idag, ringt till Bredbandsbolaget och flyttat abonnemanget f.r.om. 5/12 och uppgraderat Internet till 100/100. Sen ringde han adressändring och fixade åt oss båda, tacksamt :) Slapp jag tänka på det något mer.

Nu till hämnden, den är ju alltid ljuv. Han la upp en bild på mig och här är en bild på honom:


Kommentarer
Postat av: Baso

Mitt jobb rocks.

2008-10-15 @ 13:34:04
URL: http://www.metrobloggen.se/Baso
Postat av: Anonym

Jooo, tigrar blir bakfulla..i alla fall min ena dotter som är en TIGER, kolla på www.tigerraw.se

2008-10-29 @ 21:51:26
URL: http://mammamuu-carola.blogspot.com

Kommentar:

Alias:
Spara uppgifterna?

MSN: (publiceras ej)

Ditt hem på nätet:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0