Förkyld, trött och hungrig

Fan vad jag hatar nattpass, när han jobbar dom iaf. HATAR HATAR HATAR när han är borta på natten. Men det vet han redan. HATA NATTPASS!

Nu har jag blivit förkyld, eller för några dagar sen typ. Sämsta med förkylningar sen jag började i snabbmatsbranschen är att alltid så lägger det sig på stämbanden, nu är det värre än förut. Just nu har jag ingen röst alls, igår på jobbet skulle jag ha stått i driven men jag kunde inte ens stå i köket för att man inte kan kommunicera med medarbetarna. Så jag fick lalla runt och hjälpa allt och alla istället. Och sen självklart, servering. Kul! Not.. Imorn ska jag jobba 8-17, lär ju inte gå så bra eftersom att min röst är HELT borta. Polarn ringde sjukvårdsupplysningen åt mig, och dom sa att även om jag får tillbaka rösten, så är det bra att inte anstränga den om det inte är direkt akut/viktigt för stunden. Vila stämbanden över helgen iallafall. Jaja, Billy är ju nöjd.. Hmpf...

Jag har sovit mer senaste dygnet än vad jag har gjort totalt senaste veckan, det var skönt att få sova ut. Tror till viss del att det beror på att jag är sjuk, eftersom att jag är sjuk så blir jag trött och utmattad vilket resulterar i att kroppen inte har något annat val än att sova när jag lägger mig :P Jag är fortfarande trött dock. Uschusch, är det tillåtet att gå och lägga sig fast man sovit i 13 timmar redan?

Igår åt jag 3 pommes frites på hela dagen, och en sport lunch-kaka. Idag - ingenting. Känns som att jag kanske borde äta lite, men både brödet och saltgurkan är slut, så jag har ingenting att äta leverpastej med. Det suger ju. Jaja, ni kommer nog få ett par blogginlägg innan dagen är slut, eftersom att det här är det enda sättet jag kan kommunicera på.

Grattis Tommy!



Kommentarer
Postat av: Baso

En Gabrielle som inte pratar ! Vilken födelsedagspresent! TACK :D haha .. nej jag skojar ^^

2008-10-03 @ 12:11:08
URL: http://www.metrobloggen.se/Baso
Postat av: mammamuu

Min son Tommy fyllde år igår 2 okt. Värsta tommyveckan! ;D

Trött är du ju till stor del för att du är i början av graviditeten, man skulle kunna gå i ide då! Det går över om någon vecka.

2008-10-03 @ 14:59:07
URL: http://mammamuu-carola.blogspot.com

Kommentar:

Alias:
Spara uppgifterna?

MSN: (publiceras ej)

Ditt hem på nätet:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0