99 saker du inte visste om mig

1. Fullständigt namn? - Ida Gabrielle Olofsson
2. Exakt ålder? - 7403 dagar.
3. Vart bor du? - Karlstad.
4. Bor tillsammans med? - Älskling och Kotten.
5. Husdjur? - Nej.
6. Färg på ditt hus? - Beige enligt KompisT, får väll lita på honom då.
7. När är du född? - 25 Juli
8. Klass? - Inte alls?
9. Vilket år tar du studenten? - 2008.
10. Något jobb? - Javisst.
11. När ska du sova ikväll? - 23-00 nångång, upp tidigt imorgon.
13. Duschat idag? - Nej, ska hinna med innan Älskling slutar.
14. Kramat någon idag? - Älskling
15. Pussat någon idag? - Samma här, Älskling.
16. Vad har du ätit? - Maaat, en maxbox. Inte själva boxen, utan innehållet.
17. Dagens klädsel? - Jeans, topp och tjocktröja.
19. Dagens sötnos? - Ingen som har varit söt idag, KompisT räknas lite, för jag fick se på Stargate.
20. Dagens roligaste? - "Din mamma jobbar ju med det!"
21. Har du många vänner? - Jag har få vänner men många bekanta.
22. Hur många har du kysst? - Räknas pussleken?
23. Vem kramade du senast? - Älskling
24. Hur många vill du ha sex med? - Only you love, och nej jag menar inte DU som läser detta. Menade my love.
25. Hur många har varit otrogna med dig? - En eller kanske två, inte riktigt säker på #2.
27. Har du pojk-/flickvän? - Javisst särrö.
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Mammsie.
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Jilli, "har ingen wok.. det vet jag redan.. tänkte stå för efterrätten.. tre tror jag.. annars blir det bara vi".

FAVORIT:
31. Film? - Pearl Harbor, Save the Last Dance, Honey, Saving Privat Ryan och Stargate-filmerna.
32. Låt? - Flipsyde - Happy Birthday
33. Mat? - Palt och Souvas.
34. Dryck? - Mjölk!
37. Stad? - Västervik
38. Land? - Tyskland eller Frankrike.
39. Ämne i skolan? - Elevens Val.
40. År? - 2008

SENASTE:

41. Personen du tänkte på? Pappa
42. Personen du kysste? Älskling
43. Gången du spydde? - Imorse
44. Gången du grät? Igår
45. Pizzan du åt? - Vesuvio m. vitlökssås :)
46. Gången du var i göteborg? - Jag var typ 10-11, så 1998-99.
47. Gången du var i stockholm? - Jadu, åkte därifrån i onsdags.
48. Gången du var full? - Torsträffen i Karlstad. 3e helgen i augusti.
49. Gången du var hög? - O.o

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - Svart
52. Hund eller katt? - Tiffany
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Mysaa!
54. Tv-spel eller datorspel? - Beror på hur många man är.
55. Singel eller upptagen? - Upptagen!
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - Lunarstorm kanske..
58. Ragga eller bli uppraggad? - Uppraggad är alltid kul, boosta självförtroendet.
59. Big brother eller paradise hotel? - Typ.. NEJ!
60. Svart hår eller blont? - Blont
61. Blåa ögon eller bruna? - Blåa
62. Choklad eller lakrits? - Choklad, men på sistonde har det varit lakrits.
63. Göteborg eller stockholm? - Ingetdera.
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger tror jag.. eller?
65. Coca cola eller fanta? - Spritzer! (Blandning mellan båda delarna som serveras i Tyskland)
66. Pizza eller kebab? - Pizza igår, kebab hellre idag. Men nej, tunnbrödsrulle blir det!
67. Randigt eller prickigt? - På mig eller vad?
68. Älska eller älskas? - Inget om jag inte kan få båda.
69. Leva eller dö? - Leva för döden.

ANTAL:

70. Personer du älskar? - Mina föräldrar, syskon och nya familjen.
71. Personer du hatar? - Jag är inte så långsint av mig att det växer till hat.
72. Personer som sagt att dom älskar dig? - Alla? Nej, men det är ju skillnad på att älska sina vänner och älska sin partner.
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - Pappa läser min blogg..
74. Glassar du ätit på en dag? - En hemglass-påse med glassmix.. 24?
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Nada, Zero, Zitt!
76. Gånger du haft minnesluckor? - Fortfarande.. Pappa läser min blogg :P
77. Piercingar har du? - Hade en, inga just nu.
78. Personer du saknar just nu? - Vännerna och familjen i Stockholm.
79. Gånger ditt hjärta brustit? - en gång räcker väll? om det ändå vore så bra.

VEM:

80. Vill du kyssa nu? - Älskling hade varit smaskens!
81. Ska du träffa imorgon? - Runt 600 pers.
82. Sjöng du senast för? - Duschmunstycket.
83. Hade du senast en msnkonversation med? - Älskling.
84. Spelade du tv-spel med senast? - Alfons. Wii ftw!
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Älskling.
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Hmm, det måste nog vara.. Väderguden.
87. Förtjänar att dö? - Dom som lider av obotliga sjukdomar.
89. Vill du sova brevid inatt? - Tudden o Älskling.

VAD:

90. Gör dig glad? - Överraskningar, stora som små! (Nej jag menar inte att ni ska skrämma mig halvt till döds och skrika "Surprise!")
91. Gör dig ledsen? - När jag inte får vara nära.
92. Vad vill du helst göra nu? - Ladda ner SG Atlantis.
93. Önskar du att du slapp göra? - Stäääda.
94. Vill du ha nu? - Körkort och bil!
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Långt dit ju.
96. Längtar du till? - Kotten och julen.
97. Tycker du om dina betyg? - Jag förtjänade dom, säger inget mer.
98. Ångrar du i ditt liv? - Je ne regrette rien!
99. Är det bästa som har hänt dig? - Karlstad.

Kommentarer
Postat av: Billy

Orka göra listan haha älskar dig

2008-10-31 @ 20:31:39
Postat av: Baso

6. Färg på ditt hus? - Beige enligt KompisT, får väll lita på honom då. - FEGIS att inte titta själv!



73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - Pappa läser min blogg.. HAHAHAHAHAHAHAHAHA

2008-10-31 @ 20:35:08
URL: http://www.Baso.nu
Postat av: Spiderchick

kul lista! får man coppa?

2008-11-05 @ 19:42:31
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentar:

Alias:
Spara uppgifterna?

MSN: (publiceras ej)

Ditt hem på nätet:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0