Svärmorsbesök, abstinens och hormoner

Jobbigt. Vaknar och är pissförbannad, skäller i princip ut Tommy för att han råkar nämna ett DC som inte fungerar. Jag var inte ens i samma rum, jag låg i sängen och hörde när han pratade med Billy.
Sedan eskalerade det i hormontårar som vägrade sluta rinna, och precis när jag hade slutat gråta så är Billy helt underbar och kastar en badboll på mig. Då var det omöjligt att hålla tillbaka tårarna. Fan vad jag hatar hormoner!

Nu är svärmor och hennes son på besök Tindra och Rasmus har härjat och snart är det dags för min och Billys kvalitetstid. Det ska bli härligt. Ligga i soffan och kika på senaste Arn-filmen.

Ska nog vara lite älskvärd också, så att jag KANSKE kan få med mig Billy till Stockholm när morbror ska ha kalas.

Adieu!

Kommentarer

Kommentar:

Alias:
Spara uppgifterna?

MSN: (publiceras ej)

Ditt hem på nätet:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0