Kebab eller?

Nu är det så att jag har stått och lagat mat i 1,5 timma för att föda min sambos bror. Han vill förövrigt att vi ska bli makar bara för att jag honungsgriljerade revbenspjällen. Tja, det är i alla fall någonting. Jag menar Älskling har ju inga planer på giftermål överhuvudtaget.

Tommy: Jag och Peter brukade göra det här med klyftpotatis och bearnaisesås på nyårsafton.
Giia: Guud va gott det hade varit med en portervinssås till det här...
Tommy: Eller ketchup..
....
....
....
Tommy: Du måste blogga om det här! Min är trasig..
Giia: Den står i kylen.
Tommy: Bloggen?
Giia: Ketchupen ffs.!

Kommentarer
Postat av: Baso

Haha vi äger.

2008-11-26 @ 12:09:18
URL: http://www.Baso.nu

Kommentar:

Alias:
Spara uppgifterna?

MSN: (publiceras ej)

Ditt hem på nätet:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0