Juuuul!

Wooh! Jag har griljerat min alldeles första JULSKINKA! (läs flottig grisröv) Den blev tydligen godkänd också, maken min kom hem och hela tre skinksmörgåsar senare blev det ett "Det här har du lyckats jävligt bra med".

Imorgon blir det att fixa revbenspjällen, ägg, korvar i alla dess former och smaker, tomtegröt och potatisgratäng. Har säkert glömt något. Jusste, köttbullarna.. Hmm.. Jaja.

Tomten har hittat hit också, två paket droppade han av. Ett på Ica Supermarket och ett här hemma. Ena är tydligen en chokladask enligt Billy. Hoppas på Paradis eller Aladdin, eller ja, den av dom som har trippelnöt :D

Nu ska jag hänga upp min nyinköpta klänning, tvinga Billy att ställa ut ölen på balkongen, ta upp grejer ur frysen och sen nanna!

Nannanananana!

Kommentarer
Postat av: Baso

sv: hum..

2008-12-24 @ 00:16:12
URL: http://baso.blogg.se/
Postat av: mammamuu

Jag tycker du borde tvinga honom att göra betydligt mer än att kånka ut ölen på kylning! Trilla köttbullar t.ex. :D

GOD JUL alla 3!

2008-12-24 @ 11:08:40
URL: http://www.mammamuu-carola.blogspot.com

Kommentar:

Alias:
Spara uppgifterna?

MSN: (publiceras ej)

Ditt hem på nätet:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0